کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

  • ۰
  • ۰

کفش لوفر چون نوعی کفش اسپرت به شمار می رود از ترکیب پذیری بالایی برخوردار است . از این رو با بسیاری از شلوارها ست می شود. در ادامه بیشتر بررسی میکنیم .

کفش زنانه لوفر

کفش لوفر یکی از شیک‌ترین مدل‌های کفش در زمان زندگی ماست. این مدل کفش با انواع لباس‌ها به راحتی ست می‌شود و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها از مد نخواهد افتاد. برای خرید این کفش لازم نیست زیاد تردید داشته باشید زیرا کفش لوفر با ظاهر مینیمالش با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و مناسب همه فصول سال با مداکو شوز همراه است.
کفش لوفر یک مدل کفش راحتی است که بند و سگک برای بسته شدن ندارد. این مدل کفش معمولا از جنس چرم یا جیر طراحی می‌شود و ظاهری مانند موکازین‌های بدون پاشنه دارد. این کفش‌ها کار خود را با لباس‌های روزمره و کژوال شروع کردند ولی امروزه با طیف بیشتری از لباس‌ها و در موقعیت‌های گوناگونی پوشیده می‌شوند. تاریخچه کفش‌های لوفر لوفرها از اسکاندیناوی به سایر نقاط جهان معرفی شدند.
یک فرد نروژی این مدل کفش را برای اولین بار طراحی کرد و کسانی که طرفدار استایل پرپی بودند از کفش لوفر استقبال خوبی کردند.

انواع مدل های کفش لوفر

یکی از کلاسیک‌ترین و مینیمال‌ترین مدل‌های کفش لوفر، لوفر پنی است. این کفش با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و گزینه مناسبی برای خرید است. این مدل کفش در دهه ۵۰ میلادی طراحی و نامگذاری شد و در ابتدا توسط دانش آموزان پیش دبستانی پوشیده می‌شد. البته امروزه دیگر این مدل کفش مختص به سن و استایل خاصی نیست و همه می‌توانند یک جفت از آن را در جاکفشی خود داشته باشند.

  • ۰۰/۰۳/۱۵
  • علیرضا جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی