کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

  • ۰
  • ۰

برندهای ایتالیایی از دسته برندهایی هستند که در عین کلاسیک بودن هیچ گاه از مد نمی افتند. پس از بهترین گزینه ها برای خرید هستند. هیچ گاه مدل و قیمت عینک آفتابی نمی تواند چشمان ما را دربرابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند. معمولا حدود ۴۰ درصد افراد، هنگام خرید عینک آفتابی به قابلیت آن دربرابر نور مضر خورشید دقت نمی کنند. پس داشتن یو وی ۴۰۰ که در کنار عده ای از عینک ها درج شده است، نشانه سلامت عینک از لحاظ محافظت دربرابر نور خورشید است. عینک استاندارد باید بیش از ۹۵ درصد اشعه فرابنفش را جذب کند. بهترین عینک آفتابی راه برای تعیین یو وی دار بودن عینک، استفاده از دستگاه یو وی سنج است.

اگر دستگاه عدد ۴۰۰ را نشان دهد، می توان مطمئن شد که از نوع بهترین ها است.

یکی دیگر از گزینه ها این است که رنگ هر دو شیشه کاملا یکسان و فاقد هرگونه موج یا عیب و نقص باشد. ضمنا باید از عینک های آفتابی که شیشه دودی یا خاکستری دارد خریداری کنیم. زیرا رنگ اجسام را تغییر نمی دهد و از شدت نور می کاهد.

دیگر این که عدسی استفاده شده در عینک از جنس پلاستیک باشد زیرا نه تنها سبک تر هستند بلکه براثر ضربه هم مقاوم تر هستند و سریع خرد نمی شود. عدسی پلاستیکی در مقایسه با عدسی شیشه ای وضوح بیشتری دارد و کمتر خط و خش می افتد.

شیشه عینک باید دارای سایز مناسب باشد به گونه ای که اطراف چشم را به خوبی بپوشاند و اگر اندازه آن بسیار کوچک باشد، اشعه ماورای بنفش از اطراف آن عبور می کند و به چشم ما می رسد.

برای انتخاب عینک سالم بهتر است با پزشکان هم مشورت کنیم زیرا آنها می توانند به ما کمک زیادی کنند. خیلی از افراد به دستور پزشکان ملزم به استفاده از عینک آفتابی هستند. بهتر است درخرید عینک دقت کنیم.

  • ۰۰/۰۱/۳۰
  • علیرضا جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی