کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سفارش خرید عمده تابلو شب خواب نوری محصولی جدید و کاربردی برای سالن و اتاق هایی که نیاز به نوری ملایم به جای چراغ خواب دارند می توانند استفاده کنند. تابلو خواب نوری یکی از محصولات جدید و لوکس است که توانسته مثل بمب عمل کند و حس خوبی را به مخاطبین آن خانواده بدهد. چنانچه قصد خرید عمده تابلو شب خواب را دارید از همین بخش می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگرید و سفارش خودتان را در جهت خرید عمده تابلو شب خواب تهیه کند.

از آنجایی که در نسل جدید همه به دنبال کالای کادوئی لوکس و زیبا هستند بد نیست با خرید عمده تابلو شب خواب فضایی که در آن هستند را بسیار زیبا و رمانتیک کنند. همه ی ما به زیبایی و آرامش محیط بسیار اهمیت می دهیم و آرامش فضا جزئی از قسمت زندگی ما است تا حس خوب یک زندگی ساده را داشته باشیم.

معرفی تابلوهای شب خواب

تابلوهای شب خواب عموما از چارچوب های PVC، پارچه مخصوص، چاپ تصویر با کنتراست بالا، چراغ های LED، سیم پیچی ساخته شده و می تواند به عنوان یک تابلوی چراغ دار در فضای خانه شما چشم نوازی کند. طرح های این تابلوها عموما از فضاهای مختلفی ایده گرفته شده تا هنر خلاقانه خودمان را بتوانیم به چشم زیبای شما مشتریان گرامی منتقل کنیم. از آنجایی که نسل جدید تابلوهای چراغ دار شب خواب بسیار زیبا و شکیل هستند باید به چند نکته مهم قبل از خرید عمده آنها دقت کنید. این تابلوها با ایده های خلاق و جذاب توانسته نسل جدید را با زیبایی هایی که دارد هماهنگ کند و با ترکیب سه رشته کاری از جمله گرافیک، برق و کامپیوتر می تواند نسل جدید از ایده های جذاب را به تولید انبوه برساند.

 دریافت لیست قیمت عمده 09333232010

تابلو چراغ دار ساخت کجاست؟

از ابتدا همه چیز از چیزهای ساده شروع شد، همیشه ایده ها از کارهای کوچک نشعت می گیرد و در ادامه به کارهای بزرگ تبدیل می شود. با توجه به تجربیات پی در پی که به دست آورده ایم توانستیم نسل جدید تابلو چراغ دار شب خواب را به تولید انبوه برسانیم و برای 10 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر بصورت غیر مستقیم کارآفرینی کنیم. در پی این روند تولید مرکز هنری پارس 3D توانسته از نسل جوان به بهترین حالت ممکن استفاده کند. این کالا 100% ایرانی است و تمام ایده های خلاق توسط یک تیم حرفه ای صفر تا صد با نظر جمعی از گرافیست های مطرح به طرح های جذاب نهایی دست پیدا کنند.

خرید عمده تابلو چراغ دار

اگر قصد خرید عمده تابلو شب خواب چراغ دار را دارید مستقیم از کارخانه تهیه کنید و با حذف دلال با قیمت پایین می توانید محصولات مورد نظرتان را تهیه نمایید. بهترین ها از آن شماست و محصولات ما با ۴۸ ماه گارانتی به همراه کارت گارانتی با کیفیت بالا برای مشتریان خود ارسال خواهیم نمود. با توجه به قوانین فروش این کالا لازم به ذکر است که تمامی محصولات با کارت گارانتی عرضه شده و مشتری موظف است تا تابلوهای شب خواب را به همراه کارت گارانتی به دست مشتری نهایی برساند.

  • علیرضا جمالی