کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از شروع آموزش سئو سایت باید با فاکتورهای مهم اساسی آشنا شوید با توجه به ابتدای مقاله که توضیح دادیم سئو به سه بخش تقسیم می‌شود حالا باید فاکتورهای بخش‌های مختلف آن را مورد تحلیل قرار دهید.

  • سئوداخلی محتوا نویسی، لینک سازی داخل، فهرست سازی، ساخت صفحات مادر ور فرزند از مهمترین نکات کلیدی هستند.
  • سئوخارجی شامل لینک بیلدینگ، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ور هرگونه فعالیت خارج از سایت که ربات‌های گوگل را به سمت سایتتان هدایت کند شامل می‌شود.
  • سئوتکنیکال شامل بهینه سازی سورس سایت، رفع مشکلات فنی هاست، تنظیم robots.txt و تنظیم فایل htaccess مهمترین قسمت‌های تکنیکال هستند.

شایان ذکر است گوگل فاکتورهای زیادی را بصورت محرمانه نزد خود نگهداری می‌کند ولی با توجه به تجربیات به دست آمد توسط سئوکاران به مهمترین آنها در قسمت بالا اشاره نمودیم. این موارد را اگر همیشه به آن عمل کنید و زیاده روی نکنید قطعا هم رتبه خوبی را بدست می‌آورید و هم کسی نمی‌تواند با شما رقابت کند.

فاکتورهای مهم سئو سایت

انواع تکنیک در آموزش سئو

همواره تکنیک‌های زیادی بصورت تجربی به دست آمده که هر کدام از آنها در دسته‌های مختلفی قرار دارند و باز هم به سه قسمت سئو کلاه سفید، سئو کلا سیاه و سئو کلاه خاکستری دسته بندی می‌شوند. هر کدام از تکنیک‌هایی که تا به حال اجرا شده جزء سه دسته بالا قرار دارند و هر کدام بنا به تجربیات کاربران می‌تواند مفید و یا به شدت سایت شما را دچار آسیب کند. اما چرا ما به این سه بخش اشاره کردیم؟ خب لازم است بهترن با ساختار انواع سئو آشنا شوید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

  1. سئو کلا سفید : در این موضوع تمام فعالیتی که بصورت روتین وار هر روز بنا به برنامه‌ریزی از قبل تعریف شده انجام شود. مثل تولید محتوای اصولی، بک لینک طبیعی و … این کار باید مداوم و هر روز در یک بازی مشخصی انجام شود. در این روش سایت دیر به رتبه ۱ می‌رسد اما ماندگاری پایدارتری را تجربه خواهید کرد.
  2. سئو کلاه سیاه : در این روش اغلب برای زمانی انجام می‌شود که سایتی میخواهد خیلی سریع رتبه بگیرید و در یک بازی زمانی رتبه ۱ باشد و سپس محو شود. در این روش سایت قطعا با جریمه گوگل مواجه می‌شود.
  3. سئو کلاه خاکستری : ترکیبی از کلاه سفید و سیاه کلاه خاکستری به وجود می‌آید و عملکرد این بخش آنقدر حساس است در برخی تکنیک‌ها اگر یک سوتی کوچک بدهید کارتان تمام است.

آموزش سئو در بهبود عملکرد سایت

در گذشته شرکت‌های زیادی به دلیل نوع فعالیت خود فقط به فکر راه اندازی سایت بودند اما بهینه سازی آن را اصلا مورد توجه قرار نمی‌دادند به گونه‌ای شد که افرادی سودجو مبالغ سنگین از این افراد دریافت می‌کردند و به آنها وعده رتبه ۱ گوگل را می‌دادند. در نهایت بعد از روز موعود کارفرما به نتیجه دلخواه خود نرسیده و نارضایتی آنها را به همراه داشته است. اما چرا این نکته ظریف را برای دانشجویان خود بیان کردیم؟ چون در هنگام راه اندازی سایت فقط طراخی‌سایت ملاک نیست و شما باید با آموزش سئو بتوانید سایت‌ها را بهینه سازی کنید.

شروع آموزش سئو سازی

از کجا باید شروع کنیم؟ قبل از اینکه بخواهید در دوره آموزش سئو سازی سایت شرکت کنید ابتدا باید اطلاعاتی در این زمینه فعالیت داشته باشید. ابتدا باید کمی با تگ‌های html آشنایی داشته باشید. سپس دستور نگارشی را باید به آن عمل کنید. به ترتیب اگر بخواهیم این نکات را بررسی کنیم ابتدا باید با کلمات کلیدی و نحوه صحیح پیدا کردن آنها آشنا شوید، سپس محتوای خود را با توجه به این کلمات کلیدی بنویسید سپس محتوای خود را در گوگل ایندکس کنید و چند روزی که گذشت عملیات لینک بیلدینگ را اجزا کنید. این روند کلی کار است اما اجرای آن اگر بدون آموزش سئو بخواهید پیش ببرید با مشکل مواجه می‌شوید . نمیتوانید رتبه خوبی بگیرید.

شروع آموزش سئو سازی

با توجه به قوانین مخفی آموزش سئو سایت اگر ابتدای کار هستید باید بسیار آرام و پیوسته قدم‌های خود را بردارید تا به مشکلات از جمله پنالتی گوگل مواجه نشوید. پنالتی گوگل زمانی که شما بیش از حد اندازه یک کاری را تکرار کنید ربات‌های گوگل این موضوع را متوجه خواهند شد و مانع رشد صفحات شما خواهند شد. از جمله آموزش‌هایی که در این سایت مطالعه می‌کنید همگی بطور کاملا تجربی بدست آمد و در قالب فیلم آموزشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تاثیر کلمات کلیدی در آموزش سئو

مهمترین بخش این آموزش‌ها کلمات کلیدی هستند که محتوای همیشه سبز باید بر پایه این کلمات نوشته شوند. در روند انتخاب کلمات باید میزان سختی آنها را در نظر بگیرید و برای سایت‌های تازه تاسیس به هیچ عنوان از کلمات سخت استفاده نکنید. اگر درختی را در نظر بگیرید و بخواهیم آن را با سئو سایت تمثیل کنیم! ابتدا درخت از یک تنه بسیار کوچک تشکیل شده و سپس آرام آرام تنه‎ی آن قدرتمند و شاخه‌های زیادی روی می‌آیند سپس به میوه می‌رسد. دقیقا همین موضوع برای بهینه سازی سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود و باید آن را طوری از شاخه‌های کوچک آن را پرورش دهیم که به یک درخت تنومند تبدیل شود. دقیقا شاخه‌ها در این مثال همان کلمات کلیدی در آموزش‌سئو هستند و باید به نوع آنها دقت کنید.

  • علیرضا جمالی
  • ۰
  • ۰

میکرو تاچ بلید با عنوان اختصاصی micro touch switch blade در دنیا معرفی شده است و محصولی جدید برای آرایش و کوتاه کردن موهای اضافی صورت می باشد. از مشخصات ظاهری این محصول می توان به سری، چراغ، طراحی زیبا اشاره کرد که هر کدام از سری‌ها را برای کاری خاص طراحی کرده اند. به عنوان مثال برای کوتاه کردن موهای بینی و گوش بدون شانه می توان از آن استفاده کرد. اما برای کوتاه کردن ابروها باید از شانه متوسط ظریف استفاده نمود تا خیلی راحت بتوانید از آن استفاده کنید. اما چراغی که در بخش جلویی این کالا تعبیه شده بسیار کاربردی می باشد و در هنگام شب که نور کمی در دسترس است خیلی راحت نقاطی که می خواهید موهای آن کوتاه شود کامل دیده می شود.

خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

 

ویژگی های موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

  • برای استفاده بر روی موهای صورت, بینی, ابرو و موهای بدن
  • حرکت عالی بر روی پوست بدون درد و ناراحتی و زخم کردن
  • استفاده ی بسیار راحت بدون نیاز به مهارت و تجربه قبلی
  • شانه مخصوص برای کوتاه کردن و تمیز کردن اطراف گردن
  • مو زن گوش، بینی و خط زن به همراه ۴ عدد شانه
  • بدون نیاز به برق با استفاده راحت در همه جا
  • دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو
  • شانه های مخصوص برای کوتاه کردن مو
  • برس مخصوص برای تمیز کردن مو زن
  • چراغ ال ای دی برای اصلاح دقیق
  • کیفیت مناسب بدنه،تیغه و موتور
  • درپوش محافظ تیغه

پس خیلی ساده اگر به دنبال یک ابزار کاملا کاربردی و حرفه ای برای استفاده شخصی و کوتاه نمودن موهای زائد صورت خود هستید می توانید از میکروتاچ سوییچ بلید استفاده کنید.

قیمت : 99000 تومان

  • علیرضا جمالی
  • ۰
  • ۰

مراحل راه اندازی کسب و کار الکترونیکی چیست؟ در این بخش میخواهیم در مورد یک کسب و کار مدرن و به روز صحبت کنیم. سعی کردیم تا مطالب را بصورت خلاصه و کاربردی توضیح دهیم تا اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی الکترونیکی را دارید بتوانید از توضیحاتی که برای شما می دهیم بتوانید استفاده کنید. از آنجایی که کسب و کار الکترونیکی به چند دسته تقسیم میشود و در شاخه کسب و کار E-business قرار دارد و یکی از این شاخه ها را الکترونیکی می نامند. چرا با پیشرفت تکنولوژی باید خودمان را بروز کنیم؟ زیرا با پیشرفت علم یک سری نیازها در افراد ایجاد میشود که اگر بتوانید این نیازها را رفع کنید عملا توانسته اید این مشکلات را برطرف کنید.

پس با توجه به نیازهایی که به وجود می آید ما میتوانیم خدماتی از جمله الکترونیکی یا اینترنتی را برای مخاطبین خود ارائه کنیم. یک کسب و کار الکترونیکی جدای از اینکه باید یک سری شرایط فیزیکی را مهیا کند باید اطلاعات علمی در مورد حیطه کاری که انتخاب می کنید نیز داشته باشید. اگر بخواهیم در مورد کسب و کار اینترنتی صحبت کنیم این روش یکی از حوزه های سنگین و گسترده در بحث فضای وب می باشد که می تواند درآمد مادالعمر برای شما داشته باشد. پس اگر قصد ورود در این بازار را داشتید باید به یک سری نکات عمل کنید که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

معرفی کسب و کار الکترونیکی اینترنتی

همانطور که می دانید برای راه اندازی یک کار اینترنتی باید خدمات خود را بر اساس تصمیمی که در ابتدا میگیریم ادامه دهیم. به عنوان مثال مدیریت تامین کنندگان کالا، پردازش اطلاعات، خدمات انتقال کالا، خدمات جمع آوری کالا از سطح شهر، خدمات فروش کالا، همکاری با شرکت های حمل و نقل و … از دیگر خدماتی هستند که می توانید در این دسته کسب و کار ارائه کنید. با توجه به توضیحاتی که خدمت شما بازدید کننده گرامی ارائه شد، با توجه به تخصصی که در بین سالهای ۹۲ تا به حال به دست آورده ایم را با شما در میان میگذاریم. لازم به ذکر است که این توضیحات شامل تجربه یازده ساله ای است که تیم کاسب باشی به دست آورده و آن را برای شما منتشر می کند.

کاسب و کار اینترنتی چیست

کاسب و کار اینترنتی چیست؟

همه ی ما می دانیم که کسب و کار اینترنتی در رسته شغلی کارهای الکترونیکی می باشد. پس فروشگاه های آنلاین یکی از محبوب ترین شغل های معروف است که در بین کاربران مجازی نقش پررنگی پیدا کرده است. برای راه اندازی این نوع کسب و کار شما باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید و به آن تسلط نسبی پیدا کنید تا بتوانید در آن موفق شوید. نکته مهم این بخش به هیچ عنوان قبل از اینکه به این علوم دست پیدا نکرده اید در تجارت الکترونیک ورود نکنید.

برای اینکه یک فروشگاه آنلاین بتوانید راه اندازی کنید ابتدا باید یک سایت مناسب که می توانید آن را در بخش طراحی سایت جستجو کنید، محتوای با کیفیت، سئو مناسب و انتخاب دسته محصولات که بر اساس نیچ مارکتینگ باید انتخاب شود. پس از آماده کردن زیر ساحت فضای سایت حالا نوبت آماده سازی فضای فیزیکی می باشد که برای راه اندازی یک مجموعه کسب و کار اینترنتی بهتر است حداقل ۲ نیرو فعال که تسلط کامل به فاکتورهای بالا داشته باشد ضروری است. زیرا این افراد در کنار همدیگر مکمل هم هستند و در صورت عدم حضور هر کدام از اشخاص می توانید کار خودتان را ادامه دهید.

حواستان باشد جوهر وجود سایت های فروشگاهی تولید محتوای با کیفیت است که اگر بصورت اصولی و درست ایجاد شود می تواند یک فروش عالی برای شما رقم بزند. نکته بعدی مشتری مداری است با مشتری های خودتان خوش رفتاری کنید و هر سوالی از شما داشتند به آرامی و گرمی به آنها پاسخ دهید. اگر تازه کسب و کار خودتان را راه اندازی کردید سعی کنید برای شروع محصولات مصرفی را انتخاب کنید زیرا این دسته محصولات همیشه فروش خوبی دارند و می توانند شما را از رکود خارج کنند.

https://kasebbashi.com/internet-business/steps-starting-e-business/

  • علیرضا جمالی
  • ۰
  • ۰

سفارش تولید محتوای الکترونیکی بصورت کاملا حرفه‌ای برای افراد و شرکتهایی که نیاز به پروژه‌های تولید محتوایی دارند میتواند مفید و کاملا به صرفه باشد. زیرا اگر کار را به کاردان بسپارید قطعا میتواند با چالشهایی که در پیش رو دارد آنها را برطرف کند. چرا باید در عصر دیجیتال تولید محتوای الکترونیکی بسازیم؟ پاسخ فقط یک جمله میتواند باشد و آن هم پیشرفت تکنولوژی باعث میشود تا شما ناچار مجبور شوید خودتان را با دیگر محورهای الکترونیکی بروز کنید. وقتی صحبت از تولید محتوای الکترونیکی میشود شاید افراد نتوانند این مقوله را از دیگر محتواها تشخیص دهند به همین دلیل برای درک بهتر مسئله باید ببینیم نیازتان در چیست؟!

میخواهیم از چیزی با شما صحبت کنیم که شاید درک آن کمی دشوار باشد وقتی صحبت از محتوا الکترونیکی میشود یعنی شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارید؟! قبل از سفارش این سبک از محتوا باید با تیم مشاوره ما صحبت کنید. گاهی مواقع شاید به دلیل عدم آگاهی ندانید برای سبک کاری خودتان باید چه نوع محتوایی را سفارش دهید. پس بهتر است این موضوع را با هم پیش ببریم. در کنار نیازهایی که برای کسب و کار هر فرد به وجود می‌آید ابتدا برای شروع نیاز به مشاوره دارید که میتوانید این موضوع را با کارشناسان کاسب باشی در میان بگذارید.

روش ساخت تولید محتوای الکترونیکی

روش ساخت تولید محتوای الکترونیکی

قیمت تولید محتوای الکترونیکی، در جریان باشید که تولید محتوا یکی از کارهای سخت و دشوار است که از حوصله هر شخصی خارج است به همین دلیل برای روند تولید باید با صبر و حوصله اقدام به این کار نمود تا خروجی با کیفیت برای مخاطبین و مشتریان خود ارائه کنیم. در بخش روش ساخت محتوای الکترونیکی در چند مرحله قابل انجام است که به ترتیب به آنها اشاره مستقیم میکنیم:

  1. مرحله اول ابتدا موضوع باید توسط کارفرما مشخص شود این موضوع باید کاملا واضح و خواسته‌های خود را در یک فایل بصورت منظم برای تیم ما ارسال میکنید.
  2. مرحله دوم پس از مطالعه و بررسی این فایل برای تیم تولید محتوا ارسال میشود که ابتدا باید طبق نیاز کارفرما تحقیقات و مطالعه انجام شود و سپس اجرایی شود.
  3. مرحله سوم در این مرحله مراحل جزء به جزء انجام شده و با توجه به موضوع زمان آماده سازی به کارفرما ارجاع داده میشود.
  4. مرحله چهارم از این مرحله با توجه به نیاز کارفرما که سفارش تولید محتوای الکترونیکی باید بر اساس چه نوع فایلی باشد محتوا ساخته میشود.
  5. مرحله پنجم در پی ساخت محتوا الکترونیکی حالا این فایل بصورت کامل برای مشتری ارسال خواهد شد.
  6. مرحله ششم پس از بررسی کارفرما موظف است تا فایل را در مدت ۱ روز کاری مورد بررسی قرار دهد و ایرادات آن را برای ما ارسال کند تا رفع مشکل شود. این کار فقط یک بار قابل انجام است.

شایان ذکر است محتوای الکترونیکی به اشکال مختلف معمولا سفارش داده میشود که میتوان به فایل پاور پوینت، پی دی اف، ورد پیاده سازی میشود و هر کدام بنا به سفارش مشتری قیمت متغییر دارد. همه چیز بر اساس نیاز مشتریان ساخته میشود، مثلا یک شخص فایلی که سفارش می‌دهد میخواهد خیلی آس و با کیفیت طراحی شود این محتوا معمولا قیمت بالاتری به نسبت فایل‌های ساده دارد زیرا زمان بیشتری برای آن صرف میشود. پس پروژه‌هایی که زمان بیشتری برای آنها صرف میشود قیمت بالاتری به نسبت دیگر محتواها دارد.

با توجه به حرفه‌ای بودن تیم ما میتوانید نمونه کار تولید محتوا الکترونیکی را در ادامه در فایل power point مشاهده کنید و دیدگاهتان را برای ما درج نمایید در نظر بگیرید کیفیت کار در سطح حرفه‌ای بوده پس قبل از سفارش نمونه کارهای مختلف ما را مشاهده کنید و سپس بر اساس نیاز داخل واتساپ میتوانید ثبت سفارش کنید.

  • علیرضا جمالی
  • ۰
  • ۰

برای سفارش و خرید لیمنت دندان از دیجی کالا باید به یک سری نکات دقت کنید که این محصول را از چه فروشگاهی تهیه کنیم تا کیفیت خوبی را برای به همراه داشته باشد. این محصول دارای اعتبار و کیفیت فوق العاده ای می باشد و می تواند از لایه دندانی شما مراقبت کند.

خرید آنلاین لمینت متحرک از دیجیکالا می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی DigiKala خریداری کنید این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و حس خوبی را به شما منتقل می کند. برای افزایش حس خوب و اعتماد به نفس می توانید از همین بخش بر روی لینک خرید کلیک و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

 

لمینت متحرک ترو اسمایل

لیمنت متحرک ترو اسمایل دیجی کالا به عنوان بهترین کامپوزیت متحرک در دنیا معرفی شده و این محصول به دلیل کاربری زیبا سازی دندان توانسته به عنوان بهترین لمینت دندان در دنیا انتخاب شود. به کمک True Smile می توان سطح دندان های خودتان را به طور کامل پوشش دهید و در مراسم های گوناگون زیبایی ظاهری دندانهای خودتان را حفظ کنید. ترو اسمایل درجه یک اورجینال را از فروشگاه دیجی کالا با قیمت مناسب خریداری کنید و به مدت 2 سال زیبایی دندانهای خودتان را حفظ کنید. ترو اسمایل اورجینال از یک خمیر مخصوص صمغی ساخته شده که محصول کشور آمریکا می باشد که بصورت مستقمی از لینک خرید می توانید اقدام کنید.

بسیاری از افراد فقط دنبال خرید لمینت متحرک دندان دیجی کالا هستند چون این فروشگاه بصورت کاملا حرفه‌‌ای در سطح وسیع فعالیت میکند. لمینت دندان یک لایه حفاظتی برای دندانهای حساس و جرم گرفته کاربردی است و از دندانهای شما نیز در برابر مشکلات مراقبت میکند. اگر زمانی کافی برای مراجعه حضوری به دندان پزشکی ندارید و میخواهید تحت هر شرایط خیلی سریع از لمینت دندان متحرک موقتی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که این بخش از سایت که مربوط به فروش در دیجی کالا می باشد را استفاده کنید.

قیمت لمینت متحرک دندان دیجی کالا با قیمتهای سایت ما کاملا متفاوت است و هر کسی با توجه به قدرت فروش خود آن را بالا یا پایین می آورد. با توجه به سفارش انبوه لمینت دندان ما تصمیم گرفتیم تا قیمت متناسب با نیاز مشتری را برای این کالا در نظر بگیریم تا همه بتوانند از این محصول استفاده کنند. خرید لمینت متحرک دندان در دیجی کالا را میتوانید بصورت مستقیم از همین بخش اقدام کنید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

لمینت متحرک ترو اسمایل اورجینال آمریکا با پک بسته بندی اورجینال (3 سال گارانتی کیفیت)

قیمت : 450,000  تومان

خرید پستی لمینت
  • علیرضا جمالی