کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

  • ۰
  • ۰

خرید کاندوم خاردار از داروخانه، بدون واسطه اقدام به دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش کنید. کاندوم‌های خاردار برای افزایش لذت بانوان تولید شده و در مدلهای گوناگونی ساخته شده است این مدل محصول دارای شیارهای ریز یا درشت هستند که بسته به میزان درشتی و ریز بودن آن لذت بانوان را نیز افزایش یا کاهش می‌دهد. اگر میخواهید شریک جنسی خودتان را راضی کنید و او را به مرحله ااورگاسم برسانید باید بدانید که چه مدل کاندوم خریداری میکنید.

انواع کاندوم خاردار کدامند؟

از آنجایی که تنوع این محصول بسیار زیاد است تصمیم گرفتیم تا آنها را با هم تفکیک کنیم، کاندوم خاردار ساده، خار ریز، خار درشت، سلیکونی و تریک کننده نقطه جی از جمله محصولاتی است که توسط برندهای مختلف از جمله شرکت کدکس آن را به مرحله تولید انبوه رسانده و میتوانید با توجه به نیاز خود کاندوم مورد نیازتان را خریداری کنید.

خرید کاندوم خاردار از داروخانه

بسیاری از مشتریان معتقد هستند که برای خرید کاندوم خاردار باید حتما از داروخانه فیزیکی خرید خودشان را انجام دهند، اما این افراد اغلب مواقع به زمان خودشان ظلم می کنند و برای خرید یک محصول که حتی حق انتخاب برند آن را در داروخانه حضوری ندارند اقدام به خرید می کنند. اما در بخش فروش کاندوم خار دار شما براحتی با انتخاب برند مورد نظرتان میتوانید محصول مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. این بخش از فروشگاه درسته کاملا سلیقه ای می باشد اما حس خوبی که به مشتری منتقل می شود خیلی ساده می توانید از خرید خودتان لذت ببرید.

  • ۰۲/۰۹/۱۶
  • علیرضا جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی