کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

کاسب آنلاین

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با جدیدترین متدهای آموزشی

۲ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب‌درآمد یوتیوب دشواری های خود را دارد اما درآمد زایی از این طریق محال نیست. درصورتی که به نظر عده ای با توجه به محدودیت ها از جمله تحریم ها ناشدنی می باشد اما در سایت کاسب باشی، امر غیرممکن راه ندارد. پس تا انتها همراه ما بمانید.

درآمد زایی از یوتیوب به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم امکان پذیر است. منظور از مستقیم یعنی درآمد زایی از خود یوتیوب می باشد. معنای غیر مستقیم نیز، کسب درآمد به کمک یوتیوب است. روش اخیر را روشنی توضیح خواهیم داد. قبل از شروع و آشنا کردن شما با شیوه های مختلف کسب درآمد باید یادآور شویم که در کوتاه ترین زمان، انتظار بیش ترین درآمد را نداشته باشید چون در این صورت خیلی زود ناامید و از ادامه کار دلسرد می شوید. پس موفقیت در کار نیازمند صبر و حوصله و اعتماد به شبکه مزبور است.

شیوه های کسب درآمد از یوتیوب، درآمدزایی در یوتیوب

اگر راهنمایی های لازم را به خوبی به کاربگیرید قطعا پس از مدتی درآمد قابل توجهی خواهید داشت. همان طور که می دانید درآمد از یوتیوب به دلار می باشد پس ارزش وقت و حوصله را دارد.

شیوه های کسب درآمد از یوتیوب

قبل از معرفی شیوه ها باید بدانید که بهتر است برای شروع فعالیت خود به یک یوتیوب پارتنر تبدیل شوید تا بتوانید از تبلیغات، حق اشتراک و دیگر مزایای یوتیوب بهره مند شوید. برای انجام این کار لازم است:

  • حساب خود را راه اندازی کنید.
  • کانالی در یوتیوب بسازید.
  • کانال خود را به اندازه کافی رشد دهید که مطابق با شرایط باشد.
  • درمورد فعالیتی که قصد شروع آن را دارید به صورت جامع تحقیقی انجام دهید و در نهایت تمرکز خود را بر رعایت قوانین یوتیوب بگذارید.

روش اول

فروش کالاهای مربوط به کسب و کار خود: به این معنی که شما درحال حاضر محصول یا خدماتی برای ارئه دارید. پس به این شکل می توانید محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

  • در ابتدا محصول خود را تصور و طراحی کنید.
  • محصول را بسازید.
  • برای محصول خود، پیجی در سایت ایجاد کنید.
  • قسمت کالایی یوتیوب پارتنر خود را فعال کنید.
  • محصول خود را در ویدئو هایی که منتشر می کنید، تبلیغ کنید.
  • کاربران را به پیج خود دعوت کنید تا از این طریق افراد بیش تری از محصولات شما دیدن کنند.

چگونه در یوتیوب معروف شویم

روش دوم

چگونه در یوتیوب معروف شویم

تولید محتوا : مزیت تولید محتواهای تبلیغاتی  یوتیوب در مقایسه با اینستاگرام این است که نیاز نیست شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغ کنید بلکه اگر شما به هر نحوی بازدید خوبی داشته باشید، می توانید با برندهای معروف آشنا شوید و تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خود داشته باشید.

اگر تا به حال از یوتیوب استفاده کرده باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید که در ابتدا، میانه و انتهای ویدئوهایی که مشغول تماشای آن هستید، محتوای تبلیغاتی پخش می شود. تقریبا مشابه آن چه که در میانه برنامه های تلوزیونی شاهد آن هستیم. در این کار تبلیغ دهندگان مبلغی به ازای تعدادی مشخص از نمایش ها می پردازند. مبلغی که سهمی از آن به میزبان تبلیغات یعنی شخصی که تبلیغ در میان ویدئوی او به نمایش درآمده، می رسد.

برای جذب تبلیغات و درآمد زایی از طریق این روش حتما لازم نیست با یوتیوب همکاری کنید. به صورت مستقیم نیز می توانید با کسب و کارها وارد مذاکره شده و در ازای تبلیغ برای آن ها کسب درآمد کنید. با توجه به این که یوتیوب فارسی نیز در حال رشد است و تعداد مخاطبان آن هر روز بیش تر می شود. احتمال آن که بتوانید با کسب و کار تعامل خوبی داشته باشید، وجود دارد. برای این امر در ابتدا  یک برند معروف را برای همکاری پیدا کنید. به گونه ای پیشنهاد دهید که برای آنان به قدر کافی وسوسه انگیز باشد تا مشتاق شوند با شما همکاری کنند. پس از آن به صورت شفاف پیرامون آن برند، تبلیغات مرتبط را قرار دهید.

نکته مهم در این رابطه اگر به هر نحوی خواستید از youtube به درآمد برسید باید کانال خود را به یک میزان مشخص برسانید تا بتوانید بخش monetization کانال خود را فعال کنید. این بخش را در دوره آموزشی یوتیوب به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

کسب درآمد از یوتیوب و مانیتایز کردن اکانت

روش سوم :

دریافت حمایت از مخاطبان : جذب حمایت  از مخاطبان  یکی از روش هایی است که به تازگی مورد توجه تولیدکنندگان محتوا قرار گرفته است. شما باید شرایطی را فراهم کنید تا طرفدارانتان به راحتی بتوانند با کارت اعتباری خود از شما قدردانی کنند. در این روش باتوجه به آن که محتوای تولید شده به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و از طرفی وقت و هزینه زیادی صرف تولید می شود، تولیدکنندگان محتوا از مخاطبان خود درخواست حمایت مالی می کنند. فرهنگی که می تواند به تولید محتوا کمک بیش تری نماید.

روش چهارم :

تولید ویدئوهای آموزشی: یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید ویدئو، ساخت ویدئوهای آموزشی است. این چنین کلیپ هایی همیشه مورد استقبال بیش تری از سوی افراد زیادی قرار می گیرد. زیرا اکثرا تمایل به صرف وقت برای یادگیری موضوعی جذاب دارند. شاید در ابتدا فکر کنید که تولید محتوای آموزشی ممکن است کار سخت و دشواری باشد اما اصلا این طور نیست. سعی کنید بیش تر ویدئوهایی مرتبط با نیازهای اصلی مردم بسازید تا بیش تر مورد توجه قرار گیرد البته برای این کار نیاز است که در ابتدا مهارت و تخصص خود را تشخیص دهید.

منبع : آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب

  • علیرضا جمالی
  • ۰
  • ۰

شاید باورتان نشود اما افرادی هستند به دنبال راز چیدمان مخاطبین در استوری هستند! این راز چگونه توسط الگوریتم‌ها تحلیل می شود؟ با توجه به توضیحاتی که در قسمت قبل دادیم قطعا موارد مرتبط با اینگیجمنت تاثیر مستقیم در چیدمان فالورها در استوری دارد. اما این نظریه قطعی نیست زیرا شرکت فیسبوک همانند شرکت گوگل راز الگوریتم های خود را افشا نمی کنند و کاربران دیجیتال مارکتینگ با تست و خطاهای بسیار زیاد به این دست آوردها می رسند. تعداد بازدید صفحه پروفایل، گفتگو در دایرکت از مهمترین نکات ریز در قرار گیری فالورها در اوایل لیست استوری می باشد.

الگوریتم اینستاگرام برای استوری

الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلورر

اکسپلورر اینستاگرامی مکانی برای دیده بیشتر دیده شدن بوده و اگر پست های پیج در این قسمت قرار بگیرد قطعا بازدید زیادی دریافت می کنید و به همراه آن فالورهای شما نیز افزایش پیدا می کنند. اکسپلورر اینستا دنیایی دیگر است و در این مقاله گنجایش ندارد و در بخش دیگر به طور مفصل در مورد آن توضیح می دهیم، ولی در بخش الگوریتم اینستاگرام اکسپلورر می خواهیم کمی با شما صحبت کنیم تا بدانید چه زمانی پست‌ها در اکسپلورر قرار خواهند گرفت با کاسب باشی همراه باشید. همانطور که می دانید algorithm instagram explore بر اساس علاقه و سلیقه کاربران ساخته می شود پس به هیچ عنوان اکسپلورر دو کاربر اینستا هیچ گاه مثل هم نخواهد بود. علتش هم مشخصه طبق توضیحاتی که در مورد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اینستا توضیح دادیم متوجه این موضوع خواهید شد.

الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلورر

همه ی ما برای یک بار هم اکسپلور الگوریتم اینستاگرام را باز کرده ایم ولی هیچگاه به پیغام هایی که در زیر عکس و فیلم های این قسمت دقت نکرده ایم! همین حالا نگاهی به “اکسپلورر اینستا” بیندازید هر کدام از پست‌های این قسمت حاوی پیامی است که به ما اعلام می کند فلان پست بر چه اساسی در اکسپلورر قرار گرفته است. با توجه به تحقیقاتی که در این رابطه کرده ایم متوجه شدیم الگوریتم اکسپلورر اینستاگرام بر اساس میزان لایک، ارتباط گیری با پیج های مشابه، ذخیره کردن پست‌ها و فالو تشخیص می دهد چه پست هایی در این بخش جزء نفرات اول قرار بگیرند. این پیام ها شامل جملات زیر هستند که در بخش مربوطه مفصل آنها را تحلیل خواهیم کرد.

based on photos you liked
similar to accounts you interacted with
based on posts you saved
based on accounts you follow

الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور

میرسیم به بحث شیرین افزایش فالور و ترفندهایی که اگر به آن عمل کنید قطعا می توانید فالورهای واقعی دریافت کنید، طبق تجربه ای که در طی ۱۲ سال از شبکه های اجتماعی مجازی به دست آورده ایم هر شبکه مجازی برای اولین بار که منتشر می شود دارای باگ های فراوانی است. این باگ اکثرا در الگوریتم نویسی نرم افزار شکل می گیرد و با تست های انسانی به مرور زمان مشکلات آن حل خواهد شد. الگوریتم افزایش فالوور اینستاگرام هم به مرور زمان پیشرفت زیادی کرده و در ادامه به بخش های مهم آن خواهیم پرداخت. همیشه محتوای خوب پادشاه است پس بهترین راه برای افزایش فالوور باید محتوای خوب هدفمند و تخصصی تولید کنید و از کاربران بخواهید تا پست شما را برای دوستان خودشان ارسال کنند. هر چه قدر تعامل خود را با کاربران بیشتر کنید بدون شک فالوورهای شما هم افزایش پیدا می کنند.

  • علیرضا جمالی